Pacjent nasz pan – jak skutecznie prowadzić PR placówki medycznej

/appFiles/site_102/images/autor/TW6cBmIptFlKD4R.png

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 23 listopada 2022
Pacjent nasz pan – jak skutecznie prowadzić PR placówki medycznej

Usługi medyczne to produkt, od którego atrakcyjności i ceny w dużej mierze zależy liczba osób nim zainteresowanych. Co zrobić, aby pacjent wybrał nas, a nie usługi konkurencyjne? Czy tradycyjne działania marketingowe sprawdzą się również w promocji placówek medycznych?

  • Aktywna działalność internetowa i budowanie wizerunku placówki medycznej w sieci pozwala pozyskiwać nowych klientów, ponieważ w procesie wyboru placówki medycznej pacjent w pierwszej kolejności właśnie tam szuka informacji na jej temat.

  • Konieczne jest podejmowanie działań o charakterze informacyjnym, czyli docieranie z przekazem zarówno do aktualnych, jak i potencjalnych pacjentów.

  • Działania public relations pomagają zbudować relacje placówki medycznej z jej otoczeniem, czyli pacjentami, partnerami i własnymi pracownikami.

  • Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.