Aneta Naworska: Jak się zabezpieczyć przed roszczeniami pacjenta - 21 wskazówek

Aneta Naworska: Jak się zabezpieczyć przed roszczeniami pacjenta - 21 wskazówek

W codziennej pracy powinieneś dbać bezpieczeństwo pacjentów, odpowiednie ubezpieczenie (nie tylko obowiązkowe) i pamiętać o rodzinie pacjenta. Nie możesz lekceważyć pacjenta. Jeśli tak postępujesz, a mimo to pacjent lub rodzina wystąpią z roszczeniami, sprawa może trafić do sądu. Dowiedz się, jak wykazać, że Twoje działania były prawidłowe. Posłuchaj, co radzi nasz ekspert, Aneta Naworska, radca prawny, Kancelaria Naworska Marszałek Jarzembska sp. k. w Toruniu.

Zadaj pytanie ekspertowi: serwiszoz@wip.pl

Słowa kluczowe:
prawa pacjentaRoszczenia

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe na 24 godziny


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 24 GODZINY

Pełny dostęp do portalu to:

  • Aktualność tematów
  • Szeroki zasób informacji eksperckich
  • Porady ekspertów za pośrednictwem e-maila
  • Gotowe rozwiązania najistotniejszych problemów
Sprawdź »
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Wrocław 04.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Poznań 05.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie