Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Dodano: 17 sierpnia 2016
Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Właściwie dobrane techniki i narzędzia, odpowiednia próba respondentów oraz zaangażowanie przeszkolonych ankieterów pozwolą na rzetelne przeprowadzenie badań satysfakcji. Oto, jak mogą pomóc otworzyć się na potrzeby pacjenta.

Ogólnodostępność i mnogość placówek medycznych powodują rywalizację o pacjenta. Ten, oprócz zdiagnozowania i wyleczenia choroby, oczekuje standardu zgodnego z jego subiektywnymi wymaganiami. Każdy pacjent może wrócić ponownie do placówki medycznej. Dlatego istotne jest, abyśmy poznali jego wymagania dotyczące opieki medycznej. Ze względu na to, że oczekiwania są bardzo różnorodne i zmienne w czasie, ciągle należy monitorować satysfakcję pacjentów z udzielanych im usług.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
badania marketingowe