Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Właściwie dobrane techniki i narzędzia, odpowiednia próba respondentów oraz zaangażowanie przeszkolonych ankieterów pozwolą na rzetelne przeprowadzenie badań satysfakcji. Oto, jak mogą pomóc otworzyć się na potrzeby pacjenta.
Ogólnodostępność i mnogość placówek medycznych powodują rywalizację o pacjenta. Ten, oprócz zdiagnozowania i wyleczenia choroby, oczekuje standardu zgodnego z jego subiektywnymi wymaganiami. Każdy pacjent może wrócić ponownie do placówki medycznej. Dlatego istotne jest, abyśmy poznali jego wymagania dotyczące opieki medycznej. Ze względu na to, że oczekiwania są bardzo różnorodne i zmienne w czasie, ciągle należy monitorować satysfakcję pacjentów z udzielanych im usług.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Słowa kluczowe:
badania marketingowePodobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia

