Jak zmierzyć poziom satysfakcji pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 11 lipca 2019
Jak zmierzyć poziom satysfakcji pacjentów

Dbałość o relacje z pacjentami i ich lojalność jest obecnie bardzo istotna. To już nie rywalizacja cenowa, a budowanie długotrwałych relacji, które przekładają się na wyniki finansowe placówki. Jak zatem prowadzić te działania i analizować, czy są skuteczne?

Budowanie długotrwałych relacji wymaga zarówno czasu, jak i inwestycji (oraz nieco cierpliwości) oraz czujności w korektach bieżących działań, czujności w budowaniu relacji i podążaniu za trendami i potrzebami pacjentów. Nie ma sensu prowadzić działań, które nie są mierzalne. Zatem istotna jest nie tylko świadomość, jakimi miernikami mierzyć lojalność pacjentów, ale zrozumienie ich przydatności, cykliczne stosowanie na bieżąco. Oczywiście ich gromadzenie, analizowanie powinno się przypisać do konkretnej osoby, konkretnego stanowiska w firmie, odpowiedzialnego za dbanie o relacje z pacjentami.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.