Kreowanie marki

Jak rozwijać markę pracodawcy

Postrzeganie placówek medycznych przez pryzmat oceny miejsca pracy, a nie głównie oferty usługowej, staje się coraz bardziej istotne, a nawet kluczowe w sytuacji braków kadrowych i rynku pracownika. Sprawdź, jak budować i rozwijać markę usługodawcy jako pożądanego miejsca. Dla wielu podmiotów leczniczych to dziś konieczność.

Reklama placówki medycznej

Jak możesz reklamować placówkę

Pacjenci coraz częściej decydują się na leczenie w prywatnych placówkach medycznych. Chociaż obecnie placówki medyczne nie muszą obawiać się braku pacjentów, mimo wszystko możesz zastanawiać się, w jaki sposób – chcąc się wyróżnić na rynku – informować o swoich usługach. Sprawdź, co jest dozwolone?

Lekarz

Dlaczego lekarz musi zdobyć zaufanie pacjenta

Zdobycie zaufania pacjenta jest jednym z największych wyzwań każdego podmiotu leczniczego. Jest to wyzwanie tym większe, że na zaufanie często trzeba długo pracować, ale można je błyskawicznie stracić. Poznaj sposoby, które w tym pomogą.

Personel medyczny

Jak rozpowszechniać wizerunek pracowników

Strona internetowa placówki medycznej to obecnie podstawowe źródło informacji dla pacjenta. W celu jej uatrakcyjnienia nierzadko dochodzi do udostępnienia zdjęć personelu medycznego. Pamiętaj, że rozpowszechnianie wizerunku pracowników i współpracowników wymaga ich zgody. Dowiedz się kiedy jest ona niezbędna i w jakiej formie powinna zostać wyrażona?

marketing (2)

Jakie działania mogą poprawić organizację pracy gabinetu lekarskiego

Przejrzysta i profesjonalna strona internetowa, pozycjonowanie na najwyższe pozycje w wyszukiwarkach, SMS przypominający o wizycie to narzędzia, które nie tylko wypromują mały gabinet lekarski, ale także pozwolą nim lepiej zarządzać. Poznaj proste i skuteczne sposoby na lepszą organizację pracy.

umiejętności komunikacyjne lekarza

Jakie umiejętności lekarza decydują o skuteczności wizyty

W dobie rozwiniętych technologii przyszłość placówek medycznych i małych gabinetów lekarskich w dużym stopniu zależy od umiejętności komunikacyjnych lekarzy. Sprawdź, czy dobrze przeprowadzona rozmowa z pacjentem zwiększy szanse na sukces rynkowy.

Etyka w plac. medycznej

Etyka w biznesie – czy to się opłaca

Niektórzy zastanawiają się, czy biznes w ogóle może być etyczny i czy warto wzmacniać ten aspekt funkcjonowania placówki medycznej. Relatywnie niewielka inwestycja w przyjęcie i zastosowanie się do kodeksu etycznego w dłuższej perspektywie przynieść może wymierne zyski. Kto nie chciałby zwiększyć aktywów o oczywistej handlowej wartości, jakimi są szacunek i lojalność pacjentów, szacunek publiczny, lojalność pracowników i współpracowników, zaufanie interesariuszy?

Marka placówki medycznej

Marka placówki – jak ją zmierzyć

Właściciele centrów medycznych, kadra zarządzająca wciąż postrzegają swoje placówki przez pryzmat oferty usługowej – lekarskiej i diagnostycznej, czyli portfolio, oraz renomy lekarzy. Rzadko dominuje postrzeganie działalności leczniczej przez pryzmat marki placówki. A to właśnie marka (brand) jest tym, co stanowi o sile podmiotu medycznego. Jak o nią dbać?

Strona WWW placówki medycznej

Jakie elementy zamieścić na WWW placówki

Współcześni internauci nie mają czasu na głęboką analizę stron, które odwiedzają. Strona placówki medycznej to wizytówka, która powinna zachęcać do skorzystania z jej usług. Jakie zatem elementy muszą się na niej znajdować, aby było to możliwe?

Marketing szeptany

Czy marketing szeptany się opłaca

Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji, czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem je prowadzić?