Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi

/appFiles/site_102/images/autor/ZGfLA3ux8dbF0HC.jpeg

Autor: Tomasz Popielski

Dodano: 30 kwietnia 2019
Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi

Placówka medyczna może przekazywać informacje o swoich usługach, jednak przekaz nie może mieć cech reklamy. Lekarze prowadzący indywidualne praktyki mają jeszcze więcej ograniczeń , które nakłada Naczelna Izba Lekarska . Sprawdź, jak postąpić w przypadku artykułu sponsorowanego.

Przepisy rozróżniają „informację” i „reklamę”. Reklama to w porównaniu do informacji dodatkowa treść o usługach, ich zaletach, wartości i możliwości ich nabycia. Nie ma jasnych reguł, które pomogą jednoznacznie postawić granicę między reklamą a informacją. Pomocne będzie doświadczenie życiowe i zdrowy rozsądek. Informacja o neutralnym charakterze nie może być oceniana jako reklama, nawet jeśli przekona pacjenta do skorzystania z usług.

Pozostało jeszcze 78 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.