Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi

/appFiles/site_102/images/autor/40cWS9jE82rFBLA.jpeg

Autor: Tomasz Popielski

Dodano: 30 kwietnia 2019
Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi

Placówka medyczna może przekazywać informacje o swoich usługach, jednak przekaz nie może mieć cech reklamy. Lekarze prowadzący indywidualne praktyki mają jeszcze więcej ograniczeń , które nakłada Naczelna Izba Lekarska . Sprawdź, jak postąpić w przypadku artykułu sponsorowanego.

Przepisy rozróżniają „informację” i „reklamę”. Reklama to w porównaniu do informacji dodatkowa treść o usługach, ich zaletach, wartości i możliwości ich nabycia. Nie ma jasnych reguł, które pomogą jednoznacznie postawić granicę między reklamą a informacją. Pomocne będzie doświadczenie życiowe i zdrowy rozsądek. Informacja o neutralnym charakterze nie może być oceniana jako reklama, nawet jeśli przekona pacjenta do skorzystania z usług.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 76% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.