Czy marketing szeptany się opłaca

/appFiles/site_102/images/autor/2hivDWyzfIjRA1b.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 2 maja 2019
Czy marketing szeptany się opłaca

Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji, czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem je prowadzić?

W ostatnich latach pojęcie marketingu szeptanego stało się bardzo popularne wśród przedsiębiorców i menedżerów. Buzz marketing, czyli marketing szeptany to forma marketingu, która wraz z rozwojem Internetu wciąż zyskuje na popularności. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na „szeptaniu” konsumentom o danej marce, usłudze czy produkcie i jego zaletach. Celem jest wywołanie dyskusji o danej marce lub firmie, ale w sposób naturalny i niewymuszony.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.