Dlaczego warto zadbać o wyrazistą promocję placówki medycznej

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 6 stycznia 2022
Dlaczego warto zadbać o wyrazistą promocję placówki medycznej

Coraz większe problemy z przebiciem się do świadomości potencjalnych klientów powodują, że lekarz, często szef placówki medycznej, decyduje się na podjęcie radykalnej decyzji o wynajęciu fachowca ds. PR i marketingu. Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w promocję placówki.

  • Coraz większe problemy z przebiciem się do świadomości potencjalnych klientów powodują, że lekarze decydują się na podjęcie radykalnej decyzji o wynajęciu fachowca ds. PR i marketingu.

  • Lekarze często stawiają na wyrazistość, która ta bywa na pograniczu populizmu i szokowania.

  • „Własne”, choć niejednokrotnie kontrowersyjne rozwiązania, z którymi fachowcy nie polemizują, uznając za niemerytoryczne lub bazujące głównie na autoprzykładach, dominują szczególnie w tematach związanych ze zdrową dietą.

  • Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.