Dobry program promocji zdrowia – czyli jaki

/appFiles/site_102/images/autor/9mqrLMQGKeH2dtN.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 31 stycznia 2018
Dobry program promocji zdrowia – czyli jaki

Nie wszystkie programy z zakresu promocji zdrowia są skuteczne, nie wszystkie spełniają standardy wysokiej jakości, a co za tym idzie, nie przyczyniają się np. do rozwoju marki placówki. Z jakich elementów powinien być zbudowany dobry program? Czy warto angażować swoje siły i środki w programy wertykalne czy raczej horyzontalne?

Wiele instytucji, podmiotów publicznych, jak i prywatnych oferuje placówkom medycznym programy z zakresu promocji zdrowia. Realizacja dobrego programu to szansa na skuteczne, pożyteczne społecznie działania, a także kształtowanie wizerunku placówki odpowiedzialnej, kreującej zdrowie, zdrowy styl życia.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
promocja zdrowia