Dobry wizerunek placówki medycznej pomoże w pozyskaniu najlepszych specjalistów

Do budowania wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy można wykorzystywać bardzo proste mechanizmy. Na dobrej opinii powinno zależeć nie tylko dyrekcji. To w końcu pracownicy kreują pozytywny lub negatywny wizerunek swojego pracodawcy. Tym samym powinni być zaangażowani we wszelkie działania komunikacyjne mające na celu jego poprawę.
W branży medycznej dobrzy specjaliści są na wagę złota. Trudno ich pozyskać, gdy wizerunek placówki pozostawia wiele do życzenia. Jednak nawet, gdy placówka ma już świetnych specjalistów, fundusze i sponsorów, może się za nią ciągnąć zła reputacja. Nie tylko dyrekcji powinno zależeć, aby placówka medyczna cieszyła się dobrą opinią.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
