Dobry wizerunek placówki medycznej pomoże w pozyskaniu najlepszych specjalistów

/appFiles/site_102/images/autor/OoUM9r3S4abmeu2.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 12 kwietnia 2016
Dobry wizerunek placówki medycznej pomoże w pozyskaniu najlepszych specjalistów

Do budowania wizerunku placówki medycznej jako pracodawcy można wykorzystywać bardzo proste mechanizmy. Na dobrej opinii powinno zależeć nie tylko dyrekcji. To w końcu pracownicy kreują pozytywny lub negatywny wizerunek swojego pracodawcy. Tym samym powinni być zaangażowani we wszelkie działania komunikacyjne mające na celu jego poprawę.

W branży medycznej dobrzy specjaliści są na wagę złota. Trudno ich pozyskać, gdy wizerunek placówki pozostawia wiele do życzenia. Jednak nawet, gdy placówka ma już świetnych specjalistów, fundusze i sponsorów, może się za nią ciągnąć zła reputacja. Nie tylko dyrekcji powinno zależeć, aby placówka medyczna cieszyła się dobrą opinią.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.