Agencja PR czy specjalista na etacie?

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 3 marca 2015
Agencja PR czy specjalista na etacie?

Tylko konsekwentne kształtowanie marki, a nie doraźne, przypadkowe czy sezonowe działania, pozwoli na skuteczne stworzenie strategii komunikacji dla placówki medycznej.

Rynek usług medycznych poszerza się z roku na rok nadspodziewanie dynamicznie; kolejne kliniki specjalistyczne czy centra medyczne znajdują swoje miejsce na rynku. O ile zachowujemy czujność na starcie naszej działalności, monitorujemy oferty konkurencji i ich poczynania, o tyle po roku czy dwóch okazuje się, że bez konkretnych działań marketingowych, wizerunkowych trudno nam się przebić do świadomości nowych klientów.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.