Długofalowe budowanie wizerunku: sprawdź, co ma znaczenie

/appFiles/site_102/images/autor/OoUM9r3S4abmeu2.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 16 stycznia 2015
Długofalowe budowanie wizerunku: sprawdź, co ma znaczenie

Poranny wywiad w telewizji śniadaniowej, czołówka dodatku w ogólnopolskim dzienniku, półgodzinna audycja radiowa – a to wszystko z powodu zakupu fotela do badań. Niemożliwe? Wręcz przeciwnie. Oto kilka skutecznych wskazówek, jak zadbać o rozgłos placówki.

Proszę sobie wyobrazić zarządzającego dużym szpitalem położniczo-ginekologicznym, który właśnie kupił dla pacjentek nowoczesne fotele do badań. Wygodne, miękkie, jakby ktoś stworzył je niemal z myślą o relaksie. Miękka skóra fotela dopasowuje się do kształtu ciała pacjentek, a ich ustawienie reguluje się za pomocą podręcznych przycisków. Urządzenia delikatnie masują plecy, dzięki czemu pacjentki nawet nie czują przeprowadzanego badania. Wizyta po raz pierwszy w historii przestaje być krępująca. Zrelaksowaną pacjentkę lepiej się bada. Prawda?

Jak wykorzystać zakup niezwykłych foteli do stworzenia strategii PR i długofalowego budowania wizerunku? Jak informacja o fotelach może przyciągnąć pacjentki? Jak sprawić, żeby kobiety, do których placówka kieruje swoje usługi, się o tym dowiedziały?

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.