Rekomendacja, ale nie reklama – co wolno lekarzowi

/appFiles/site_102/images/autor/OoUM9r3S4abmeu2.jpeg

Autor: Aleksandra Ślifirska

Dodano: 5 grudnia 2021
Rekomendacja, ale nie reklama – co wolno lekarzowi

Zakaz reklamy usług medycznych nie został wprowadzony przez przypadek. Dzięki temu pacjent wybiera lekarza ze względu na jego dorobek, a nie na krzykliwą reklamę, którą zobaczył kilkadziesiąt razy. Wbrew pozorom nie musi to być ograniczeniem dla placówki medycznej.

  • Kiedy pacjent szuka określonego specjalisty, zazwyczaj pyta o opinię rodzinę i znajomych.

  • Google nie tylko podpowiada, jak się wyleczyć domowymi sposobami – jest to ogromna skarbnica wiedzy na temat lekarzy i ich umiejętności.

  • Od menedżera placówki medycznej zależy, co w tym bogactwie znajdzie potencjalny pacjent.

  • Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.