Jak kreować wizerunek przychodni

/appFiles/site_102/images/autor/XkGcvnobiCg6I4K.jpeg

Autor: Iwona Jakubiak

Dodano: 21 kwietnia 2015
Jak kreować wizerunek przychodni

Pozytywny image gabinetu stosunkowo łatwo stworzyć. Niestety można go równie łatwo stracić, szczególnie przejawiając jakiekolwiek działania nieetyczne, np. nieuczciwość wobec pacjenta. O wizerunek należy dbać nieustannie.

Orężem w walce o pacjenta coraz częściej okazuje się wnętrze gabinetu czy przychodni. Budowanie i pielęgnowanie wizerunku powinno być dokładnie przeanalizowane i zaplanowane. Powinien być on zgodny z mottem i wizją firmy oraz jej celami strategicznymi. Image to jeden z kluczowych aktywów firmy. W przypadku usług medycznych może okazać się, że reputacja i pozytywny wizerunek, to cały majątek firmy. Kiedy zostanie podważony, placówka może stanąć przed poważnym problemem.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.