Jak reagować na negatywne opinie o lekarzu lub przychodni zamieszczone w sieci

/appFiles/site_102/images/autor/qOSLU7TyEVF29uN.jpeg

Autor: Emil Borzechowski

Dodano: 15 kwietnia 2015
Jak reagować na negatywne opinie o lekarzu lub przychodni zamieszczone w sieci

Internet to doskonałe narzędzie marketingowe, lecz jak radzić sobie z nieprzychylnymi komentarzami użytkowników sieci o pracy lekarzy czy danej placówki? Trzeba pamiętać, że jest to broń obosieczna, dlatego nie warto pozostawać obojętnym na wypowiedzi użytkowników.

Portal www.ZnanyLekarz.pl pełni podobną funkcję, co www.ZnanyPrawnik.eu: umożliwia nawiązanie kontaktu ze specjalistą, pozwala umówić się na wizytę, a także podzielić się opinią na temat wykonanej usługi z innymi użytkownikami. Strona ułatwia pacjentom znalezienie najlepszego fachowca, a lekarzom daje szansę wypromowania swojej działalności. Teoretycznie obie strony czerpią z tego korzyści.

Niestety problem pojawia się w momencie, gdy któryś z użytkowników jest niezadowolony z wizyty i otwarcie dzieli się swoją opinią na łamach portalu, nadszarpując tym samym reputację ocenianego. Choć komentarze w serwisie są moderowane przed upublicznieniem, a lekarze mogą zweryfikować swój profil i założyć konto użytkownika - aby uzupełnić informacje o sobie, otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach i udzielać na nie odpowiedzi - nie mają możliwości usunięcia nieprzychylnej opinii. Nie oznacza to, że są bezradni wobec zbyt ostrej krytyki. Jeśli uznają, że pacjent mija się z prawdą, zawsze mają prawo do zgłoszenia nadużycia.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.