Jak reagować na negatywne opinie o lekarzu lub przychodni zamieszczone w sieci
Internet to doskonałe narzędzie marketingowe, lecz jak radzić sobie z nieprzychylnymi komentarzami użytkowników sieci o pracy lekarzy czy danej placówki? Trzeba pamiętać, że jest to broń obosieczna, dlatego nie warto pozostawać obojętnym na wypowiedzi użytkowników.
Portal www.ZnanyLekarz.pl pełni podobną funkcję, co www.ZnanyPrawnik.eu: umożliwia nawiązanie kontaktu ze specjalistą, pozwala umówić się na wizytę, a także podzielić się opinią na temat wykonanej usługi z innymi użytkownikami. Strona ułatwia pacjentom znalezienie najlepszego fachowca, a lekarzom daje szansę wypromowania swojej działalności. Teoretycznie obie strony czerpią z tego korzyści.
Niestety problem pojawia się w momencie, gdy któryś z użytkowników jest niezadowolony z wizyty i otwarcie dzieli się swoją opinią na łamach portalu, nadszarpując tym samym reputację ocenianego. Choć komentarze w serwisie są moderowane przed upublicznieniem, a lekarze mogą zweryfikować swój profil i założyć konto użytkownika - aby uzupełnić informacje o sobie, otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach i udzielać na nie odpowiedzi - nie mają możliwości usunięcia nieprzychylnej opinii. Nie oznacza to, że są bezradni wobec zbyt ostrej krytyki. Jeśli uznają, że pacjent mija się z prawdą, zawsze mają prawo do zgłoszenia nadużycia.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.