Jak rozwijać markę pracodawcy

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 4 marca 2020
Jak rozwijać markę pracodawcy

Postrzeganie placówek medycznych przez pryzmat oceny miejsca pracy, a nie głównie oferty usługowej, staje się coraz bardziej istotne, a nawet kluczowe w sytuacji braków kadrowych i rynku pracownika. Sprawdź, jak budować i rozwijać markę usługodawcy jako pożądanego miejsca. Dla wielu podmiotów leczniczych to dziś konieczność.

Na ogół działania employer brandingowe mają na celu pozyskanie dobrych fachowców, ubiegając konkurencję. Są też okazją do inicjatyw komunikacyjnych. Pamiętajmy jednak, że tego rodzaju działania komunikacyjne nie mogą być kierowane jedynie na zewnątrz placówki. Często bowiem zapomina się o budowaniu marki pracodawcy w swoim zespole i poinformowaniu najpierw swojego zespołu o rozwoju, zmianach, sukcesach itp. Czasem warto uświadomić pracowników, w jakim zakresie, jako pracodawcy, dokładamy starań dbając o ludzi czy ich rozwój.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
kreowanie wizerunku