Jak zarządzać doświadczeniem pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 28 stycznia 2019
Jak zarządzać doświadczeniem pacjentów

Rolą kierownika jest zadbanie o to, aby wszyscy członkowie zespołu rozumieli, że pacjent jest najistotniejszy. Jak to osiągnąć, aby zamiast rywalizacji między pracownikami, koncentracji na hierarchii w strukturze organizacyjnej, wszyscy wspólnie pracowali nad marką placówki medycznej?

Osoba kierująca placówką medyczną ma nie tylko być sprawnym menedżerem, potrafić zarządzać personelem i budżetem, ale również powinna być wizjonerem dbającym o rozwój placówki i jego marki. Pamiętaj zawsze, dla kogo i dzięki komu placówka istnieje i jak istotną rolę odgrywa pacjent – jego ocena usług medycznych i diagnostycznych i ich dostępności, opinia o samej marce placówki czy konkretnych pracownikach jest bardzo ważna.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.