Od partnerstwa do skutecznej komunikacji

Zdecydowana większość placówek uznaje konieczność działań w zakresie marketingu i public relations. Dotyczy to zarówno sytuacji kryzysowych, podejmowania działań promocyjnych, jak i samej budowy wizerunku placówki. Dlatego warto je podejmować i rozwijać kompetencje w tym zakresie.
W czasach gdy komunikacja mobilna jest chlebem powszednim, a media społecznościowe oczywistością, od kilku lat wciąż jest niemało środowisk, gdzie prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych jest trudne i właściwie nie ma pomysłu, jak zmienić taką sytuację. Częstokroć wystarczy przyjrzeć się specyfice komunikacji wewnątrz placówki, by poznać odpowiedź na pytanie, skąd bierze się brak otwartości na stosowanie nowych narzędzi, brak zaufania do odbiorcy, deprecjonowanie jego roli.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem za pośrednictwem redakcji
- Bazę 3000 porad ekspertów, gotowych wzorów dokumentów i procedur
Jeśli masz już konto
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Podobne artykuły
Zobacz również
Konferencje i szkolenia
