Przejrzysta strona internetowa placówki wspomoże jej cele biznesowe

/appFiles/site_102/images/autor/TW6cBmIptFlKD4R.png

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 2 lutego 2017
Przejrzysta strona internetowa placówki wspomoże jej cele biznesowe

Zadbaj o komfort pacjentów już na etapie poszukiwania przez nich informacji, konsultacji czy zabiegów. Przyjemna wizualnie strona internetowa sprawi, że placówka medyczna już przy pierwszym kontakcie wykreuje właściwy, pozytywny wizerunek i przyjazny stosunek. Jakie funkcjonalności musisz zagwarantować, aby tak się stało?

Badania pokazują, że potencjalni pacjenci postrzegają daną placówkę medyczną przez pryzmat jej strony internetowej. Co się z tym wiąże, oceniają czy jest liderem w branży czy można jej zaufać czy lepiej wybrać jej konkurencję. Według najnowszych badań aż 88% osób mając problem ze zdrowiem szuka informacji i rozwiązania w Internecie, natomiast tylko 77% porady u lekarza. Podobnie wygląda wyszukiwanie centrów medyczno-rehabilitacyjnych, szpitali, przychodni czy lekarzy z gabinetów prywatnych. Najszybciej i najłatwiej zacząć je właśnie w sieci.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.