Dariusz Chmielewski: Akredytacja POZ – poprawa jakości i bezpieczeństwa świadczeń
Dopiero ponad 200 placówek POZ przeszło pozytywnie proces akredytacji i uzyskało status POZ akredytowanego przez ministra zdrowia. Korzyścią z uzyskania akredytacji jest m.in. większa stawka kapitacyjna z NFZ. Jej zdobycie potwierdza wdrożenie w placówce POZ określonych standardów, stworzenie własnego systemu zarządzania jakością oraz wdrożenie go i nadzorowanie przez osobę lub zespół ds. jakości.
Jeśli interesuje Cię problematyka akredytacji POZ i organizacja prac podczas przygotowania POZ do tego procesu, zachęcam Cię do wysłuchania e-szkolenia.
Czego dowiesz się ze szkolenia online?
- Program Akredytacji POZ - główne założenia.
- Korzyści z wdrożenia Programu Akredytacji POZ.
- Organizacja prac podczas przygotowania do procesu akredytacji POZ.
- Problemy i błędy w procesie przygotowania do akredytacji POZ.
- Przegląd akredytacyjny - kryteria i zasady oceny POZ.
Szkolenie przygotował i poprowadził Dariusz Chmielewski, MBA - prezes zarządu D&G Consulting Sp. z o.o., praktyk i ekspert rynku medycznego z ponad 20-letnim stażem zawodowym zdobytym zarówno podczas pracy w centralnej jednostce resortu zdrowia (Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia), jak i w firmach doradczych świadczących profesjonalne usługi doradcze dla podmiotów leczniczych. Kierownik projektów dla kilkuset przychodni, szpitali i innych podmiotów rynku medycznego w zakresie przygotowania do procesu akredytacji ministra zdrowia.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.