Atut placówki to wykwalifikowani pracownicy

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Atut placówki to wykwalifikowani pracownicy

Motywujemy pracowników do podnoszenia kwalifikacji również finansowo. Osoby, które ukończyły studia licencjackie, magisterskie lub specjalizację otrzymują nagrody lub dodatkową premię. Oto, jak dyrekcja przychodni w Toruniu wspiera w rozwoju zespół specjalistów - rozmowa z BOŻENĄ MLECZEK-DĄBROWSKĄ, dyrektorem Miejskiej Przychodni Specjalistycznej w Toruniu.

Miejska Przychodnia Specjalistyczna w Toruniu jest najstarszą i największą placówką tego typu w mieście. Jak dyrekcja przychodni wykorzystuje te atuty, by poprawiać standardy i jakość obsługi pacjentów?

Budynek przychodni jest objęty ochroną konserwatora zabytków, więc wszelkie prowadzone prace budowlane i remontowe - przykładowo ingerencje w wygląd budynku typu wymiana okien, zastosowanie ocieplenia, wymiana pokrycia dachowego, montaż wentylacji czy różne przebudowy – musimy prowadzić za jego zgodą. Chociaż budynek wzniesiono na potrzeby usług zdrowotnych, to konieczność dostosowania go do obecnie obowiązujących przepisów wymagała zamontowania np. wentylacji, wind oraz wymiany instalacji wodociągowej i elektrycznej.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie