Dbamy o podnoszenie komfortu pacjentów - case study

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 15 lutego 2017
Dbamy o podnoszenie komfortu pacjentów - case study

Przy podejmowaniu wszelkich działań – inwestycyjnych czy modernizacyjnych – warto myśleć przede wszystkim o podniesieniu poziomu bezpieczeństwa pacjenta. Pokazuje to przykład zakopiańskiej placówki. Skorzystaj z tych doświadczeń i dowiedz się, jak zwiększać jakość usług medycznych.

R ozmowa z KRYSTYNĄ WALENDOWICZ, dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem

Gdzie doszukiwać się źródeł tego sukcesu placówki, która oferuje pacjentom komercyjnym i niekomercyjnym szeroki wachlarz usług rehabilitacyjnych?

Naszym źródłem sukcesów jest wytrwałe działanie kierownictwa placówki na rzecz wysokiej jakości usług medycznych świadczonych pacjentom przez wykwalifikowaną, i stale podnoszącą swoje umiejętności zawodowe, kadrę medyczną i niemedyczną. Wytrwałość jest niezbędna, bo potrzeba wiele czasu, cierpliwości i pomysłowości, by pozyskać dodatkowe środki finansowe na modernizację obiektu i unowocześnienie bazy sprzętowej. Wysokość kontraktu z NFZ nie zapewnia możliwości rozwoju, nawet w niewielkim stopniu.

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Warszawa 21.marca.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie