Dbamy o podnoszenie komfortu pacjentów - case study

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano:
Dbamy o podnoszenie komfortu pacjentów - case study

Przy podejmowaniu wszelkich działań – inwestycyjnych czy modernizacyjnych – warto myśleć przede wszystkim o podniesieniu poziomu bezpieczeństwa pacjenta. Pokazuje to przykład zakopiańskiej placówki. Skorzystaj z tych doświadczeń i dowiedz się, jak zwiększać jakość usług medycznych.

R ozmowa z KRYSTYNĄ WALENDOWICZ, dyrektorem Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem

Gdzie doszukiwać się źródeł tego sukcesu placówki, która oferuje pacjentom komercyjnym i niekomercyjnym szeroki wachlarz usług rehabilitacyjnych?

Naszym źródłem sukcesów jest wytrwałe działanie kierownictwa placówki na rzecz wysokiej jakości usług medycznych świadczonych pacjentom przez wykwalifikowaną, i stale podnoszącą swoje umiejętności zawodowe, kadrę medyczną i niemedyczną. Wytrwałość jest niezbędna, bo potrzeba wiele czasu, cierpliwości i pomysłowości, by pozyskać dodatkowe środki finansowe na modernizację obiektu i unowocześnienie bazy sprzętowej. Wysokość kontraktu z NFZ nie zapewnia możliwości rozwoju, nawet w niewielkim stopniu.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Warszawa 07.grudnia.2017

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie