Karol Jurkowski: Chcemy dbać o pacjentów w nowoczesnej przychodni

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 6 października 2015
Karol Jurkowski: Chcemy dbać o pacjentów w nowoczesnej przychodni

W Przychodni Bajka w Bydgoszczy zakończył się remont i rozbudowa. Placówka zatrudniła więcej specjalistów i kupiła nowy sprzęt medyczny, w budynku uruchomiono sieć wi-fi, a obok jest parking dla rowerów - rozmowa z KAROLEM JURKOWSKIM, prezesem spółki Promedica GP prowadzącej Przychodnię Bajka w Bydgoszczy.

Misją, jaką sobie założyliśmy, jest świadczenie wysokiej jakości usług medycznych i dbałość o komfort pacjenta. Zmieniliśmy więc całą filozofię funkcjonowania. Jeśli chodzi o inwestycje – nie były łatwe. Musieliśmy pamiętać o obowiązku utrzymania ciągłości działania placówki, która jest zamknięta tylko w weekendy. Wiele pracy musieliśmy wykonywać w ekspresowym tempie również w święta, kończąc czasem na godzinę przed otwarciem przychodni.

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.