Lidia Dziubek: Od pokoleń kształtujemy dobre relacje z pacjentami

/appFiles/site_102/images/autor/s0DQ6hCJ3acUnRe.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 6 lipca 2017
Lidia Dziubek: Od pokoleń kształtujemy dobre relacje z pacjentami

Dbamy o jakość świadczonych usług medycznych. Chcemy, aby nasze świadczenia były wykonywane na najwyższym poziomie. Nasze serca i drzwi przychodni są i będą otwarte dla wszystkich potrzebujących. Czy w takim podejściu tkwi sukces wałbrzyskiej przychodni? Rozmowa z LIDIĄ DZIUBEK, wiceprezesem NZOZ Śródmieście-Biały Kamień sp. z o.o. w Wałbrzychu

Przychodnia działa już 18 lat i jest wysoko oceniania przez pacjentów. Co się do tego przyczynia?

Przychodnia zlokalizowana jest w starej części Wałbrzycha, więc nasi pacjenci związani są z nami od lat. Zatrudniamy 10 lekarzy POZ. Pacjent ma zatem możliwość wyboru swojego specjalisty. Często znamy kilka pokoleń z jednej rodziny, dlatego mamy wiedzę nie tylko o problemach zdrowotnych, ale także rodzinnych, czy socjalnych. Można powiedzieć, że stanowimy wraz z pacjentami, jedną wielką rodzinę. Oczywiście wiadomo, że pacjent chętniej przyjdzie do lekarza, który go zna od lat, bo łatwiej porozmawiać z nim o problemach zdrowotnych i wspólnie podjąć próby ich rozwiązania. Staramy się zawsze wysłuchać pacjenta, bo każde słowo jest istotne do ustalenia właściwego rozpoznania, ukierunkowania leczenia czy dalszej diagnostyki.

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktykiwywiad