Lidia Dziubek: Od pokoleń kształtujemy dobre relacje z pacjentami

/appFiles/site_102/images/autor/ZQGhpVtKd6aMSgi.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 6 lipca 2017
Lidia Dziubek: Od pokoleń kształtujemy dobre relacje z pacjentami

Dbamy o jakość świadczonych usług medycznych. Chcemy, aby nasze świadczenia były wykonywane na najwyższym poziomie. Nasze serca i drzwi przychodni są i będą otwarte dla wszystkich potrzebujących. Czy w takim podejściu tkwi sukces wałbrzyskiej przychodni? Rozmowa z LIDIĄ DZIUBEK, wiceprezesem NZOZ Śródmieście-Biały Kamień sp. z o.o. w Wałbrzychu

Przychodnia działa już 18 lat i jest wysoko oceniania przez pacjentów. Co się do tego przyczynia?

Przychodnia zlokalizowana jest w starej części Wałbrzycha, więc nasi pacjenci związani są z nami od lat. Zatrudniamy 10 lekarzy POZ. Pacjent ma zatem możliwość wyboru swojego specjalisty. Często znamy kilka pokoleń z jednej rodziny, dlatego mamy wiedzę nie tylko o problemach zdrowotnych, ale także rodzinnych, czy socjalnych. Można powiedzieć, że stanowimy wraz z pacjentami, jedną wielką rodzinę. Oczywiście wiadomo, że pacjent chętniej przyjdzie do lekarza, który go zna od lat, bo łatwiej porozmawiać z nim o problemach zdrowotnych i wspólnie podjąć próby ich rozwiązania. Staramy się zawsze wysłuchać pacjenta, bo każde słowo jest istotne do ustalenia właściwego rozpoznania, ukierunkowania leczenia czy dalszej diagnostyki.

Pozostało jeszcze 78 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
dobre praktykiwywiad

Spis treści Czytaj e-wydanie