Jak postąpić, gdy zepsuł się sprzęt medyczny

/appFiles/site_102/images/autor/H75U2yzTIJrsRXm.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 1 kwietnia 2019
Jak postąpić, gdy zepsuł się sprzęt medyczny

Dopuszczenie niesprawnego sprzętu przy leczeniu rodzi odpowiedzialność zarówno podmiotu leczniczego, jak i lekarza. Jakie masz więc prawa, jeśli twoja aparatura medyczna przestanie działać?

Utożsamianie uprawnienia do reklamacji towaru z gwarancją jest nie tylko błędne, ale w wielu przypadkach szkodliwe. Odpowiedzialność sprzedawców opiera się rękojmi, czyli chodzi o niezgodność towaru z umową. Natomiast producenci odpowiadają z tytułu gwarancji. Sama gwarancja jest jedynie dodatkowym uprawnieniem, obok podstawowego, jakim jest reklamacja. Jakie są zatem różnice między gwarancją a rękojmią i co one oznaczają dla właścicieli placówek medycznych?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Dokumentacja RODO w placówce medycznej - czy jesteśmy przygotowani na kontrolę?

Katowice 09.maja.2019

Praktyka stosowania RODO w placówkach medycznych.

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Dokumentacja RODO w placówce medycznej - czy jesteśmy przygotowani na kontrolę?

Poznań 10.czerwca.2019

Praktyka stosowania RODO w placówkach medycznych.

Czytaj więcej   »

http://zpm.wip.pl/archiwum/wydanie/179

Spis treści Czytaj e-wydanie