Jak postąpić, gdy zepsuł się sprzęt medyczny

/appFiles/site_102/images/autor/2hivDWyzfIjRA1b.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 1 kwietnia 2019
Jak postąpić, gdy zepsuł się sprzęt medyczny

Dopuszczenie niesprawnego sprzętu przy leczeniu rodzi odpowiedzialność zarówno podmiotu leczniczego, jak i lekarza. Jakie masz więc prawa, jeśli twoja aparatura medyczna przestanie działać?

Utożsamianie uprawnienia do reklamacji towaru z gwarancją jest nie tylko błędne, ale w wielu przypadkach szkodliwe. Odpowiedzialność sprzedawców opiera się rękojmi, czyli chodzi o niezgodność towaru z umową. Natomiast producenci odpowiadają z tytułu gwarancji. Sama gwarancja jest jedynie dodatkowym uprawnieniem, obok podstawowego, jakim jest reklamacja. Jakie są zatem różnice między gwarancją a rękojmią i co one oznaczają dla właścicieli placówek medycznych?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.