Call center usprawniło rejestrację pacjentów

Dodano: 7 września 2016
Call center usprawniło rejestrację pacjentów

Spółka Medyczna Copernicus w Gdańsku wykorzystała call center do rejestracji w placówkach medycznych. To udoskonalenie przyniosło efekty w postaci większej liczby odbieranych połączeń telefonicznych od pacjentów. Co jeszcze zyskała placówka?

Niedawno Spółka Medyczna Copernicus w Gdańsku (należą do niej dawne szpitale wojewódzki, kolejowy i na Zaspie oraz wojewódzka przychodnia onkologiczna) wprowadziła jedną rejestrację dla swoich pacjentów i - wskutek wewnętrznej reorganizacji - uruchomiła call center. Oznacza to, że dzwoniąc na przykład do szpitala na Zaspie, można zarejestrować się do dowolnej przychodni.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.