Call center usprawniło rejestrację pacjentów

Dodano: 7 września 2016
Call center usprawniło rejestrację pacjentów

Spółka Medyczna Copernicus w Gdańsku wykorzystała call center do rejestracji w placówkach medycznych. To udoskonalenie przyniosło efekty w postaci większej liczby odbieranych połączeń telefonicznych od pacjentów. Co jeszcze zyskała placówka?

Niedawno Spółka Medyczna Copernicus w Gdańsku (należą do niej dawne szpitale wojewódzki, kolejowy i na Zaspie oraz wojewódzka przychodnia onkologiczna) wprowadziła jedną rejestrację dla swoich pacjentów i - wskutek wewnętrznej reorganizacji - uruchomiła call center. Oznacza to, że dzwoniąc na przykład do szpitala na Zaspie, można zarejestrować się do dowolnej przychodni.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.