Certyfikat jakości się opłaca – ważne są procedury
Wdrożenie systemu zarządzania jakością zwiększa zaufanie klientów do placówki i jest gwarantem stałego, wysokiego poziomu jakości oferowanych usług. Pozwala poznać potrzeby pacjenta, czyniąc placówkę bardziej konkurencyjną.
Mnogość i zróżnicowanie ośrodków medycznych zmuszają kadrę kierowniczą do ciągłego doskonalenia i potwierdzania wyjątkowości swojej placówki. Wykształcony i przyjazny personel, nowoczesny sprzęt, dobre warunki są już niemal standardem oczekiwanym przez pacjentów. Szpitale i przychodnie, uwzględniając rosnące potrzeby chorych, decydują się również na wdrożenie systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO z serii 9001.
Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.