Monitorowanie poziomu jakości usług w ochronie zdrowia

/appFiles/site_102/images/autor/bGRBQzkWwI9XxZh.jpeg

Autor: Hanna Preus

Dodano: 12 lutego 2016
Monitorowanie poziomu jakości usług w ochronie zdrowia

Fundamentem zarządzania jakością jest wykrycie błędów i braków w obszarze jakości, które muszą zostać naprawione, usunięte. Jednym z pierwszych celów, do jakich powinien dążyć pełnomocnik ds. jakości w placówce medycznej, jest zapewnienie systematycznego pomiaru jakości.

W celu wyeliminowania błędów, mogących wystąpić w powyższych obszarach, należy podejmować działania mające na celu poprawę jakości usług zdrowotnych.

Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.