PASAT – narzędzie oceny satysfakcji

/appFiles/site_102/images/autor/s0DQ6hCJ3acUnRe.jpeg

Autor: Magdalena Pokrzycka-Walczak

Dodano: 14 stycznia 2014
PASAT – narzędzie oceny satysfakcji

Placówki medyczne w trosce o zapewnienie jak najwyższej jakości usług pacjentom powinny korzystać z możliwości profesjonalnej oceny zadowolenia osób korzystających ze świadczeń medycznych.

System PASAT oferowany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w Krakowie powstał po to, aby dostarczyć placówkom medycznym narzędzie oceny satysfakcji, z myślą o stałym podwyższaniu jakości. Dla szpitali stworzono badanie PASAT HOSPIT1, rodziców leczonych dzieci w szpitalach dziecięcych - badanie PASAT PEDIATRIA, przychodni POZ i specjalistycznych oraz praktyk lekarskich - badanie PASAT POZ.

Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
jakośćochrona zdrowia