PASAT – narzędzie oceny satysfakcji
Placówki medyczne w trosce o zapewnienie jak najwyższej jakości usług pacjentom powinny korzystać z możliwości profesjonalnej oceny zadowolenia osób korzystających ze świadczeń medycznych.
System PASAT oferowany przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia w Krakowie powstał po to, aby dostarczyć placówkom medycznym narzędzie oceny satysfakcji, z myślą o stałym podwyższaniu jakości. Dla szpitali stworzono badanie PASAT HOSPIT1, rodziców leczonych dzieci w szpitalach dziecięcych - badanie PASAT PEDIATRIA, przychodni POZ i specjalistycznych oraz praktyk lekarskich - badanie PASAT POZ.
Czytaj więcej na temat akredytacji i norm ISO w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.