Jak postępować, gdy ścierają się różne pomysły
Bez względu na to, jak dużą placówką medyczną kierujemy – działamy w ramach sieci, klastra czy prowadzimy klinikę rodzinną – konfrontujemy się z innymi podmiotami, choćby w ramach działań outsourcingowych. Wchodzimy zatem w różne role i relacje, podczas których weryfikujemy oczekiwania i zamiary. Co robić w takiej sytuacji, aby nie dopuścić do konfliktu?
Sytuacje, gdy ścierają się różne pomysły nie zawsze oznaczają konieczność wystąpienia konfliktu. Jednak nie zawsze możesz zrealizować jednocześnie interesy obu stron, gdy każda z nich forsuje swoje rozwiązanie. Nie zawsze sytuacje konfliktu mają podłoże merytoryczne – czasem po prostu komuś puszczają nerwy, a konfrontacja biznesowa nie ma zbyt wiele wspólnego z racjonalnym argumentowaniem. Innym razem możesz mieć wrażenie, że ktoś prowadzi z Tobą grę, np. gra na zwłokę, celowo nie podejmuje decyzji, by opóźnić moment płatności itp.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.