Jak rozwiązywać konflikty w placówce

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 18 września 2018
Jak rozwiązywać konflikty w placówce

Nie zawsze istnieje możliwość zrealizowania jednocześnie interesów obu stron, gdy każda z nich forsuje swoje rozwiązania. Nie zawsze sytuacje konfliktu mają podłoże merytoryczne – czasem po prostu konfrontacja biznesowa nie ma zbyt wiele wspólnego z racjonalnym argumentowaniem, bardziej ze ścieraniem się emocji. Jaką postawę możemy przyjąć w sytuacji konfliktowej?

Bez względu na to, jak dużą placówką medyczną kierujemy – czy działamy w ramach sieci, klastra czy prowadzimy klinikę rodzinną – konfrontujemy się z innymi podmiotami, choćby w ramach działań outsourcingowych. Zatem wchodzimy w różne role i relacje, w trakcie których weryfikujemy oczekiwania i zamiary. Także wewnątrz placówki – w relacji z pracownikami.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.