Jak zadbać o komunikację w kryzysie

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 7 października 2016
Jak zadbać o komunikację w kryzysie

O problemach z komunikacją nie myślimy dopóty, dopóki nie trafimy na sfrustrowanego pacjenta, nie przydarzy się wypadek lub zatrucie pokarmowe wśród chorych w placówce. Jak się do nich przygotować, aby nie pogłębić kryzysu?

Możemy zamieścić w placówce tabliczkę, jakim przedstawicielom telewizji czy prasy zabraniamy wstępu, albo stosować metody „spychologii stosowanej”, kryjąc znajomych po fachu i wykazując solidarność. Niestety to nierzadko pierwszy moment na refleksję, jak zachować się w sytuacjach kryzysowych, kto i za co odpowiada.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
komunikacja