Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi

/appFiles/site_102/images/autor/ZGfLA3ux8dbF0HC.jpeg

Autor: Tomasz Popielski

Dodano: 30 kwietnia 2019
Artykuł sponsorowany – pomoże czy zaszkodzi

Placówka medyczna może przekazywać informacje o swoich usługach, jednak przekaz nie może mieć cech reklamy. Lekarze prowadzący indywidualne praktyki mają jeszcze więcej ograniczeń , które nakłada Naczelna Izba Lekarska . Sprawdź, jak postąpić w przypadku artykułu sponsorowanego.

Przepisy rozróżniają „informację” i „reklamę”. Reklama to w porównaniu do informacji dodatkowa treść o usługach, ich zaletach, wartości i możliwości ich nabycia. Nie ma jasnych reguł, które pomogą jednoznacznie postawić granicę między reklamą a informacją. Pomocne będzie doświadczenie życiowe i zdrowy rozsądek. Informacja o neutralnym charakterze nie może być oceniana jako reklama, nawet jeśli przekona pacjenta do skorzystania z usług.

Pozostało jeszcze 78 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie