Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Dodano: 17 sierpnia 2016
Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Właściwie dobrane techniki i narzędzia, odpowiednia próba respondentów oraz zaangażowanie przeszkolonych ankieterów pozwolą na rzetelne przeprowadzenie badań satysfakcji. Oto, jak mogą pomóc otworzyć się na potrzeby pacjenta.

Ogólnodostępność i mnogość placówek medycznych powodują rywalizację o pacjenta. Ten, oprócz zdiagnozowania i wyleczenia choroby, oczekuje standardu zgodnego z jego subiektywnymi wymaganiami. Każdy pacjent może wrócić ponownie do placówki medycznej. Dlatego istotne jest, abyśmy poznali jego wymagania dotyczące opieki medycznej. Ze względu na to, że oczekiwania są bardzo różnorodne i zmienne w czasie, ciągle należy monitorować satysfakcję pacjentów z udzielanych im usług.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
badania marketingowe
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna i e-ZLA w 2018 i 2019 roku

Warszawa 26.września.2018

Elektroniczna dokumentacja medyczna

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie