Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Dodano: 17 sierpnia 2016
Badania satysfakcji pacjentów – jak je prowadzić

Właściwie dobrane techniki i narzędzia, odpowiednia próba respondentów oraz zaangażowanie przeszkolonych ankieterów pozwolą na rzetelne przeprowadzenie badań satysfakcji. Oto, jak mogą pomóc otworzyć się na potrzeby pacjenta.

Ogólnodostępność i mnogość placówek medycznych powodują rywalizację o pacjenta. Ten, oprócz zdiagnozowania i wyleczenia choroby, oczekuje standardu zgodnego z jego subiektywnymi wymaganiami. Każdy pacjent może wrócić ponownie do placówki medycznej. Dlatego istotne jest, abyśmy poznali jego wymagania dotyczące opieki medycznej. Ze względu na to, że oczekiwania są bardzo różnorodne i zmienne w czasie, ciągle należy monitorować satysfakcję pacjentów z udzielanych im usług.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
badania marketingowe

Spis treści Czytaj e-wydanie