Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 3 czerwca 2015
Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

Placówki medyczne nie potrafią sprawnie komunikować się z lokalnymi mediami, reagować w przypadku sytuacji kryzysowej, na którą każda placówka powinna być przygotowana, a media wykorzystują ogromne emocje, które towarzyszą nieszczęściom rodzin osób poszkodowanych przez błędy lekarskie czy zatrucia szpitalne.

Dziennikarze i personel medyczny zdają się stać po dwóch przeciwnych stronach w komunikacji z pacjentem. Placówki medyczne zarzucają mediom stronniczość, pogoń za sensacją i przesadne nagłaśnianie rozmaitych zdarzeń, stawiających lekarzy i personel medyczny w negatywnym świetle, obnażając ich niekompetencję, brak kultury osobistej, zaniedbania, alkoholizm itp. Dziennikarze bronią się brakiem ciekawych informacji o wydźwięku pozytywnym – wszak spektakularne sukcesy na miarę przeszczepu twarzy czy pierwszej udanej operacji przerwanego rdzenia kręgowego nie są codziennością.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
mediaplacówki medyczne
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Poznań 11.lutego.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Warszawa 21.lutego.2019

Zasady kontraktowania świadczeń w 2019 roku

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie