Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano:
Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

Placówki medyczne nie potrafią sprawnie komunikować się z lokalnymi mediami, reagować w przypadku sytuacji kryzysowej, na którą każda placówka powinna być przygotowana, a media wykorzystują ogromne emocje, które towarzyszą nieszczęściom rodzin osób poszkodowanych przez błędy lekarskie czy zatrucia szpitalne.

Dziennikarze i personel medyczny zdają się stać po dwóch przeciwnych stronach w komunikacji z pacjentem. Placówki medyczne zarzucają mediom stronniczość, pogoń za sensacją i przesadne nagłaśnianie rozmaitych zdarzeń, stawiających lekarzy i personel medyczny w negatywnym świetle, obnażając ich niekompetencję, brak kultury osobistej, zaniedbania, alkoholizm itp. Dziennikarze bronią się brakiem ciekawych informacji o wydźwięku pozytywnym – wszak spektakularne sukcesy na miarę przeszczepu twarzy czy pierwszej udanej operacji przerwanego rdzenia kręgowego nie są codziennością.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
mediaplacówki medyczne
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Wrocław 04.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Poznań 05.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie