Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 3 czerwca 2015
Co mogą zyskać placówki, współpracując z mediami

Placówki medyczne nie potrafią sprawnie komunikować się z lokalnymi mediami, reagować w przypadku sytuacji kryzysowej, na którą każda placówka powinna być przygotowana, a media wykorzystują ogromne emocje, które towarzyszą nieszczęściom rodzin osób poszkodowanych przez błędy lekarskie czy zatrucia szpitalne.

Dziennikarze i personel medyczny zdają się stać po dwóch przeciwnych stronach w komunikacji z pacjentem. Placówki medyczne zarzucają mediom stronniczość, pogoń za sensacją i przesadne nagłaśnianie rozmaitych zdarzeń, stawiających lekarzy i personel medyczny w negatywnym świetle, obnażając ich niekompetencję, brak kultury osobistej, zaniedbania, alkoholizm itp. Dziennikarze bronią się brakiem ciekawych informacji o wydźwięku pozytywnym – wszak spektakularne sukcesy na miarę przeszczepu twarzy czy pierwszej udanej operacji przerwanego rdzenia kręgowego nie są codziennością.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
mediaplacówki medyczne