Czy marketing szeptany się opłaca

/appFiles/site_102/images/autor/2nQMzPlDpVUmt1x.jpeg

Autor: Marzena Pytlarz

Dodano: 2 maja 2019
Czy marketing szeptany się opłaca

Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji, czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem je prowadzić?

W ostatnich latach pojęcie marketingu szeptanego stało się bardzo popularne wśród przedsiębiorców i menedżerów. Buzz marketing, czyli marketing szeptany to forma marketingu, która wraz z rozwojem Internetu wciąż zyskuje na popularności. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na „szeptaniu” konsumentom o danej marce, usłudze czy produkcie i jego zaletach. Celem jest wywołanie dyskusji o danej marce lub firmie, ale w sposób naturalny i niewymuszony.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO po 4 maja - kontrole, kary, monitoring, dokumentacja medyczna, przepisy sektorowe

Warszawa 02.sierpnia.2019

RODO po 4 maja 2019 – pomiędzy kontrolą a karą. Monitoring, dokumentacja medyczna, realizacja praw osób. Najnowsze zmiany w przepisach sektorowych.

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna, SIM i recepta – ochrona zdrowia w 2019r.

Poznań 19.sierpnia.2019

Elektroniczna dokumentacja medyczna, SIM i recepta – jak działać w ochronie zdrowia w 2019r.

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie