Czy marketing szeptany się opłaca
Działania marketingu szeptanego powinny być prowadzone w sposób etyczny. Nie ma tu miejsca na szkalowanie konkurencji, czy przekazywanie kłamliwych informacji. Ale pisanie o firmie w samych superlatywach również wzbudza podejrzenia czujnych internautów. Jak zatem je prowadzić?
W ostatnich latach pojęcie marketingu szeptanego stało się bardzo popularne wśród przedsiębiorców i menedżerów. Buzz marketing, czyli marketing szeptany to forma marketingu, która wraz z rozwojem Internetu wciąż zyskuje na popularności. Jak sama nazwa wskazuje, polega on na „szeptaniu” konsumentom o danej marce, usłudze czy produkcie i jego zaletach. Celem jest wywołanie dyskusji o danej marce lub firmie, ale w sposób naturalny i niewymuszony.
Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.