Dlaczego lekarze i menedżerowie placówek powinni doskonalić asertywność

Dodano: 25 lipca 2018
Dlaczego lekarze i menedżerowie placówek powinni doskonalić asertywność

Menedżerowie, którzy odnoszą sukcesy zawodowe, mają pewne cechy, a także nabyte lub wrodzone umiejętności. Kluczową umiejętnością w organizacji jest umiejętność bycia asertywnym. Osoby asertywne mają jasno sprecyzowany cel, potrafią kontrolować swoje emocje, nie ulegają manipulacjom i presji emocjonalnej innych osób, otwarcie wyrażają swoje myśli, uczucia, przekonania. Dowiedz się, jak rozwijać tę cechę.

W sytuacjach konfliktowych zachowania asertywne łagodzą napięcia i pozwalają osiągnąć porozumienie i rozwiązanie w sytuacjach spornych, bez naruszania własnej godności i rezygnowania z własnych przekonań. Osoby asertywne łatwiej nawiązują kontakt z innymi osobami, dzięki swojej postawie łagodzą napięcia i sytuacje konfliktowe. Potrafią skuteczniej komunikować się z otoczeniem.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
asertywność