Dlaczego lekarze i menedżerowie placówek powinni doskonalić asertywność

Dodano: 25 lipca 2018
Dlaczego lekarze i menedżerowie placówek powinni doskonalić asertywność

Menedżerowie, którzy odnoszą sukcesy zawodowe, mają pewne cechy, a także nabyte lub wrodzone umiejętności. Kluczową umiejętnością w organizacji jest umiejętność bycia asertywnym. Osoby asertywne mają jasno sprecyzowany cel, potrafią kontrolować swoje emocje, nie ulegają manipulacjom i presji emocjonalnej innych osób, otwarcie wyrażają swoje myśli, uczucia, przekonania. Dowiedz się, jak rozwijać tę cechę.

W sytuacjach konfliktowych zachowania asertywne łagodzą napięcia i pozwalają osiągnąć porozumienie i rozwiązanie w sytuacjach spornych, bez naruszania własnej godności i rezygnowania z własnych przekonań. Osoby asertywne łatwiej nawiązują kontakt z innymi osobami, dzięki swojej postawie łagodzą napięcia i sytuacje konfliktowe. Potrafią skuteczniej komunikować się z otoczeniem.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
asertywność

Spis treści Czytaj e-wydanie