Dobry program promocji zdrowia – czyli jaki

/appFiles/site_102/images/autor/ExLNVI2tKFUvzsO.jpeg

Autor: Paweł F. Nowak

Dodano: 31 stycznia 2018
Dobry program promocji zdrowia – czyli jaki

Nie wszystkie programy z zakresu promocji zdrowia są skuteczne, nie wszystkie spełniają standardy wysokiej jakości, a co za tym idzie, nie przyczyniają się np. do rozwoju marki placówki. Z jakich elementów powinien być zbudowany dobry program? Czy warto angażować swoje siły i środki w programy wertykalne czy raczej horyzontalne?

Wiele instytucji, podmiotów publicznych, jak i prywatnych oferuje placówkom medycznym programy z zakresu promocji zdrowia. Realizacja dobrego programu to szansa na skuteczne, pożyteczne społecznie działania, a także kształtowanie wizerunku placówki odpowiedzialnej, kreującej zdrowie, zdrowy styl życia.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
promocja zdrowia

Spis treści Czytaj e-wydanie