Era marketingu na żądanie

Dodano: 30 października 2015
Era marketingu na żądanie

Od marketingu wymaga się coraz więcej, musi być nie tylko użyteczny, odpowiadający na potrzeby i wyobrażenia konsumenta, ale także „tu i teraz”.

Siłą napędzającą marketing jest symbiotyczna ewolucja technologii i oczekiwań klientów. Technologie związane z wyszukiwaniem sprawiają, że informacje o produkcie są wszechobecne - media społecznościowe zachęcają konsumentów do wymiany doświadczeń, a urządzenia mobilne sprawiają, że znika bariera miejsca.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketing
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak przygotować się do kontroli NFZ - nowe uprawnienia kontrolerów

Warszawa 04.czerwca.2019

Kontrola NFZ

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Dokumentacja RODO w placówce medycznej - czy jesteśmy przygotowani na kontrolę?

Katowice 10.czerwca.2019

Praktyka stosowania RODO w placówkach medycznych.

Czytaj więcej   »

http://zpm.wip.pl/archiwum/wydanie/189

Spis treści Czytaj e-wydanie