Jak zarządzać placówką przy wsparciu strategii

/appFiles/site_102/images/autor/TW6cBmIptFlKD4R.png

Autor: Redakcja Portalu

Dodano: 9 września 2020
Jak zarządzać placówką przy wsparciu strategii

Wchodzimy w erę strategów. Obecne niepewne warunki ekonomiczne zmuszają placówki medyczne do coraz silniejszego skupienia się na strategii i zaangażowaniu wyższych rangą liderów, aby nie przeoczyć potencjalnych możliwości, zagrożeń i na czas odpowiadać na rodzące się wyzwania. Oto, jakie działania warto podjąć.

Zarządzanie skupione na strategii i ludziach, którzy kreują kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, to duża zmiana w stosunku do praktyk stosowanych przez długie lata, kiedy to strategia korporacyjna odpowiadała zagregowanym strategiom poszczególnych jednostek biznesowych lub była po prostu domeną niewielkiej grupy menedżerów. Nadal jednak niewiele jest placówek, w których wszyscy członkowie kadry zarządzającej są doskonale zorientowani w tym temacie. Poniżej trzy istotne wskazówki, które mogą podpowiedzieć, jak stać się bardziej strategicznym. Choć mogą się wydawać oczywiste, wdrożenie ich w życie wymaga pracy.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.