Jak analizować lojalność pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 12 listopada 2019
Jak analizować lojalność pacjentów

Wiedza o pacjentach i ich potrzebach oraz bieżące analizowanie struktury pacjentów daje konkretny ogląd sytuacji i pozwala na wyciągnięcie wniosków, które pomogą lepiej zarządzać placówką i relacjami z pacjentami. Jak zatem wartościować pacjentów na podstawie wielkości ich wydatków?

Wartość życiowa pacjenta (patient lifetime value) to ogólna zaktualizowana wartość zysku netto, jaki placówka osiągnie dzięki sprzedaży usług (ewentualnie – i produktów) danemu pojedynczemu pacjentowi w okresie, w którym korzysta on z usług tego NZOZ-u. W przypadku jednorazowej wizyty w placówce wartość życiowa pacjenta wynosi tyle, co zysk z tej wizyty.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
lojalność pacjentów