Jak mierzyć efektywność działań online

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 11 marca 2019
Jak mierzyć efektywność działań online

Coraz więcej klinik, szpitali czy przychodni korzysta z usług ekspertów w zakresie komunikacji, rozwoju, analiz rynkowych czy strategii, ale także zatrudnia specjalistów ds. marketingu. Na co zwrócić uwagę, podejmując takie działania?

Zadania stawiane przed marketerami w ochronie zdrowia dotyczą przede wszystkim realizacji planów działań wizerunkowych, monitoringu rynku, inicjowania działań związanych z promocją usług i negocjacji handlowych w zakresie marketingu z kontrahentami i partnerami, ale nader wszystko – obecności placówki w Internecie. Do tego dochodzi działalność eventowa czy koordynowanie działań związanych z opracowywaniem rozmaitych drukowanych materiałów promocyjnych i nadzór nad identyfikacją wizualną placówki. Często jest tak, że osoba czy team zarządzający placówką decyduje subiektywnie, czym powinien zająć się marketer i kolejna zatrudniana osoba otrzymuje gotowy pakiet obowiązków, realizując wytyczne kadry menedżerskiej. Niestety nie zawsze procesowi decyzyjnemu związanemu z działaniami marketingowymi towarzyszy analiza potrzeb, sytuacji, a przede wszystkim – efektywności działań.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Spis treści Czytaj e-wydanie