Jak mierzyć efektywność działań online

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 11 marca 2019
Jak mierzyć efektywność działań online

Coraz więcej klinik, szpitali czy przychodni korzysta z usług ekspertów w zakresie komunikacji, rozwoju, analiz rynkowych czy strategii, ale także zatrudnia specjalistów ds. marketingu. Na co zwrócić uwagę, podejmując takie działania?

Zadania stawiane przed marketerami w ochronie zdrowia dotyczą przede wszystkim realizacji planów działań wizerunkowych, monitoringu rynku, inicjowania działań związanych z promocją usług i negocjacji handlowych w zakresie marketingu z kontrahentami i partnerami, ale nader wszystko – obecności placówki w Internecie. Do tego dochodzi działalność eventowa czy koordynowanie działań związanych z opracowywaniem rozmaitych drukowanych materiałów promocyjnych i nadzór nad identyfikacją wizualną placówki. Często jest tak, że osoba czy team zarządzający placówką decyduje subiektywnie, czym powinien zająć się marketer i kolejna zatrudniana osoba otrzymuje gotowy pakiet obowiązków, realizując wytyczne kadry menedżerskiej. Niestety nie zawsze procesowi decyzyjnemu związanemu z działaniami marketingowymi towarzyszy analiza potrzeb, sytuacji, a przede wszystkim – efektywności działań.

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.