Jak podnosić poziom satysfakcji z pracy

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 22 stycznia 2020
Jak podnosić poziom satysfakcji z pracy

Raport diagnozujący poziom satysfakcji dyrektorów polskich szpitali m.in. z pełnionej funkcji i rozwoju zawodowego, środowiska pracy czy realizacji celów szpitala jest dobrą okazją do dyskusji o tym, co jest priorytetem w pracy menedżera i jaka jest hierarchia ważności w pracy kadry zarządzającej placówkami medycznymi. Oto szczegóły.

Z artykułu dowiesz się:

  • jak dobierać kompetentnych współpracowników
  • jak zachęcać pracowników do samodzielności
  • jak współpracować z interesariuszami zewnętrznymi

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 92% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.