Jak rozpowszechniać wizerunek pracowników

/appFiles/site_102/images/autor/xW4zjyoBXqmZQ8r.jpeg

Autor: Anna Wilińska-Zelek

Dodano: 24 grudnia 2019
Jak rozpowszechniać wizerunek pracowników

Strona internetowa placówki medycznej to obecnie podstawowe źródło informacji dla pacjenta. W celu jej uatrakcyjnienia nierzadko dochodzi do udostępnienia zdjęć personelu medycznego. Pamiętaj, że rozpowszechnianie wizerunku pracowników i współpracowników wymaga ich zgody. Dowiedz się kiedy jest ona niezbędna i w jakiej formie powinna zostać wyrażona?

Rozpowszechnianie wizerunku wymaga zezwolenia osoby na nim przedstawionej (art. 81 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dalej Prawo autorskie). Z „rozpowszechnianiem” wizerunku będziemy mieć do czynienia w razie jego udostępnienia publicznie w jakikolwiek sposób, np. przez umieszczenie zdjęcia pracownika na stronie internetowej, w serwisie społecznościowym, czy w wiadomościach e-mail wysyłanych do klientów.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.