Jak postępować, gdy ścierają się różne pomysły

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 10 lutego 2020
Jak postępować, gdy ścierają się różne pomysły

Bez względu na to, jak dużą placówką medyczną kierujemy – działamy w ramach sieci, klastra czy prowadzimy klinikę rodzinną – konfrontujemy się z innymi podmiotami, choćby w ramach działań outsourcingowych. Wchodzimy zatem w różne role i relacje, podczas których weryfikujemy oczekiwania i zamiary. Co robić w takiej sytuacji, aby nie dopuścić do konfliktu?

Sytuacje, gdy ścierają się różne pomysły nie zawsze oznaczają konieczność wystąpienia konfliktu. Jednak nie zawsze możesz zrealizować jednocześnie interesy obu stron, gdy każda z nich forsuje swoje rozwiązanie. Nie zawsze sytuacje konfliktu mają podłoże merytoryczne – czasem po prostu komuś puszczają nerwy, a konfrontacja biznesowa nie ma zbyt wiele wspólnego z racjonalnym argumentowaniem. Innym razem możesz mieć wrażenie, że ktoś prowadzi z Tobą grę, np. gra na zwłokę, celowo nie podejmuje decyzji, by opóźnić moment płatności itp.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
konflikt