Jak zadbać o komunikację w kryzysie

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 7 października 2016
Jak zadbać o komunikację w kryzysie

O problemach z komunikacją nie myślimy dopóty, dopóki nie trafimy na sfrustrowanego pacjenta, nie przydarzy się wypadek lub zatrucie pokarmowe wśród chorych w placówce. Jak się do nich przygotować, aby nie pogłębić kryzysu?

Możemy zamieścić w placówce tabliczkę, jakim przedstawicielom telewizji czy prasy zabraniamy wstępu, albo stosować metody „spychologii stosowanej”, kryjąc znajomych po fachu i wykazując solidarność. Niestety to nierzadko pierwszy moment na refleksję, jak zachować się w sytuacjach kryzysowych, kto i za co odpowiada.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Skorzystaj z bezpłatnego 24h dostępu do zasobów SerwisuZOZ.pl


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
komunikacja