Jak zarządzać doświadczeniem klienta

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano:
Jak zarządzać doświadczeniem klienta

Choć pojęcia lojalności i budowania relacji z pacjentem nie są już obce większości menedżerów, wciąż sporadycznie umiemy spojrzeć na swoją klinikę czy przychodnię oczami pacjenta czy personelu. Nie umiemy analizować miejsca, usług, skojarzeń z naszą placówką. Jak zatem kształtować relacje z pacjentami?

To właśnie rozliczne doświadczenia dotychczasowych pacjentów, jak i informacje, które docierają do tych przyszłych – potencjalnych, kształtują wyobrażenie o naszej placówce i silnie wpływają na podjęcie decyzji o skorzystaniu w naszej oferty. Nie warto tego bagatelizować.

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Katowice 01.lutego.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Poznań 02.lutego.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie