Jak zarządzać doświadczeniem pacjentów

/appFiles/site_102/images/autor/QbI8aEOkKuLNwX0.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 28 stycznia 2019
Jak zarządzać doświadczeniem pacjentów

Rolą kierownika jest zadbanie o to, aby wszyscy członkowie zespołu rozumieli, że pacjent jest najistotniejszy. Jak to osiągnąć, aby zamiast rywalizacji między pracownikami, koncentracji na hierarchii w strukturze organizacyjnej, wszyscy wspólnie pracowali nad marką placówki medycznej?

Osoba kierująca placówką medyczną ma nie tylko być sprawnym menedżerem, potrafić zarządzać personelem i budżetem, ale również powinna być wizjonerem dbającym o rozwój placówki i jego marki. Pamiętaj zawsze, dla kogo i dzięki komu placówka istnieje i jak istotną rolę odgrywa pacjent – jego ocena usług medycznych i diagnostycznych i ich dostępności, opinia o samej marce placówki czy konkretnych pracownikach jest bardzo ważna.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Zyskaj DARMOWY 24h dostęp do portalu!


Aktywuj 24-godzinny okres testowy

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO po 4 maja - kontrole, kary, monitoring, dokumentacja medyczna, przepisy sektorowe

Warszawa 02.sierpnia.2019

RODO po 4 maja 2019 – pomiędzy kontrolą a karą. Monitoring, dokumentacja medyczna, realizacja praw osób. Najnowsze zmiany w przepisach sektorowych.

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Elektroniczna dokumentacja medyczna, SIM i recepta – ochrona zdrowia w 2019r.

Poznań 19.sierpnia.2019

Elektroniczna dokumentacja medyczna, SIM i recepta – jak działać w ochronie zdrowia w 2019r.

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie