Jak zdobyć lojalnych pacjentów - 5 wskazówek

/appFiles/site_102/images/autor/ExLNVI2tKFUvzsO.jpeg

Autor: Paweł Nowak

Dodano:
Jak zdobyć lojalnych pacjentów - 5 wskazówek

To nie wykształcenie menedżera, specjalistyczne umiejętności, fachowa wiedza czy wyposażenie gabinetu/placówki wpływają na lojalność pacjentów. Co najwyżej wspierają wizerunek, który może wspomóc budowanie relacji. W istocie to tzw. miękkie kompetencje zapewniają Ci wiernych pacjentów, bo to one tworzą wartość dodaną do Twoich usług. Sprawdź, jak je rozwijać.

Dzięki Twoim miękkim kompetencjom pacjenci powracają, przyprowadzają najbliższych i są skłonni skorzystać z innych, dodatkowo płatnych usług. Aby tak się stało, musisz budować lojalność na jakości wykonywanych usług, które są dopasowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. Dlaczego ludzie niekoniecznie są skłonni przywiązywać się do jednego specjalisty? Powodów może być wiele, ale zazwyczaj wcale nie chodzi o zbyt wysoką cenę, a nawet jej stosunek do jakości. Powodem bardzo często jest niestety niska jakość obsługi. Zdobędziesz lojalność pacjenta, gdy wcielisz w życie pięć istotnych wskazówek.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 24 godziny!


ZAŁÓŻ 24-GODZINNE KONTO TESTOWE

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingpacjent
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Wrocław 04.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

RODO w branży medycznej – aspekty prawne i wdrożeniowe.

Poznań 05.czerwca.2018

Jak prawidłowo przygotować placówkę?

Czytaj więcej   »

Spis treści Czytaj e-wydanie