Jak zyskać wiarygodność w ochronie zdrowia

Dodano:
Jak zyskać wiarygodność w ochronie zdrowia

Coraz częściej placówki kierują się troską o pacjenta i wolą zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa jest potrzebna konkretnej osobie. Dlaczego warto wdrożyć tę metodę w placówkach medycznych?

Pomysłów na funkcjonowanie na konkurencyjnym rynku może być tyle, ile placówek medycznych. Jedni stawiają na niższe niż u konkurencji ceny, a nie na jakość. Bardziej orientują się na masowość niż na długofalowe relacje. Inni stawiają na wąską specjalizację, która opiera się na wysokich kompetencjach doświadczonych fachowców i wysokiej jakości za adekwatnie wysoką cenę. Dodają do tego pakiety usług dodatkowych, gdzie priorytetem jest lojalność pacjentów i wysoki poziom zadowolenia. Jeszcze inni testują wdrożoną politykę zarządzania jakością, gdzie szerokość oferty, kompetencje kadry ewoluują od podstawowych, tanich pakietów po wysoce specjalistyczne, czasem nawet unikatowe na rynku.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie masz jeszcze konta?

Zamów pełny dostęp do portalu


SPRAWDŹ OFERTĘ

Chcesz przetestować nasze usługi?

Załóż konto testowe z dostępem na 5 dni


ZAŁÓŻ KONTO TESTOWE NA 5 DNI

Logowanie

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingochrona zdrowia
Umowy terminowe
Szkolenie otwarte Ochrona zdrowia

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia-praktyczne warsztaty

Warszawa 27.listopada.2017

Jak zarządzać ryzykiem w ujęciu ISO 9001:2015 w ochronie zdrowia

Czytaj więcej   »


Odbierz e-book w
prezencie!

Jak przygotować rejestratorki do obsługi pacjentów?

Spis treści Czytaj e-wydanie