Jak zyskać wiarygodność w ochronie zdrowia

/appFiles/site_102/images/autor/4yzTfe3isHXqnCu.jpeg

Autor: Marta Chalimoniuk-Nowak

Dodano: 23 sierpnia 2016
Jak zyskać wiarygodność w ochronie zdrowia

Coraz częściej placówki kierują się troską o pacjenta i wolą zrezygnować z jednorazowego zysku, upewniając się, że dana usługa jest potrzebna konkretnej osobie. Dlaczego warto wdrożyć tę metodę w placówkach medycznych?

Pomysłów na funkcjonowanie na konkurencyjnym rynku może być tyle, ile placówek medycznych. Jedni stawiają na niższe niż u konkurencji ceny, a nie na jakość. Bardziej orientują się na masowość niż na długofalowe relacje. Inni stawiają na wąską specjalizację, która opiera się na wysokich kompetencjach doświadczonych fachowców i wysokiej jakości za adekwatnie wysoką cenę. Dodają do tego pakiety usług dodatkowych, gdzie priorytetem jest lojalność pacjentów i wysoki poziom zadowolenia. Jeszcze inni testują wdrożoną politykę zarządzania jakością, gdzie szerokość oferty, kompetencje kadry ewoluują od podstawowych, tanich pakietów po wysoce specjalistyczne, czasem nawet unikatowe na rynku.

Czytaj więcej o marketingu w placówce medycznej w SerwisZOZ.pl»

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl

aktywuj dostęp testowy

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
marketingochrona zdrowia